reklama

Život v očakávaní

Na svete to už tak chodí. Každý z nás niečo očakáva. Očakáva to od druhých, ale i sám od seba. Očakáva, že získa balík peňazí, a sníva o tom ako si tie peniažky užije. A tak každý týždeň vráža veľa peňazí do rôznych lotérií. Očakáva povýšenie v práci. Veď šéf si už raz konečne musí všimnúť, akého šikovného človeka má vo firme, a za to ho aj patrične odmeniť. Očakáva, že výsledky testu u lekára budú o.k. Očakáva, že aj šťastie sa unaví a stretne lásku svojho života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

„Tehotná ste!“ zaznelo z úst môjho gynekológa, keď som zašla za ním, aby ma ubezpečil o tom, čomu som nemohla uveriť. Spravila som si tri testy, ale zdalo sa mi to neuveriteľné. Čakáme babetko. Vždy, keď si na to spomeniem zaleje ma pocit šťastia, lásky, nehy. Z očí mi vytrysknú slzy radosti. Čaká nás 280 dní v očakávaní. 280 dní strávených so svojim babetkom. 280 dní, keď budeme spolu 24 hodín denne, spojení materinským putom. Teším sa na chvíľky, keď sa ja i tatínko budeme rozprávať s bruškom v ktorom bude spinkať, hrať sa i vyvádzať náš anjelik. Donedávna to bol len náš veľký sen, naša veľká túžba. No teraz je to skutočnosť, ktorá sa mi zdá stále taká neuveriteľná. Možno je to preto, že ešte necítim pohyby dieťatka. A ešte ani nevyzerám ako tehotná žena.

Keď som bola malé dieťa, veľmi som sa tešila na Vianoce. Tiež som bola v očakávaní. Každý deň som chodila za maminou a pýtala sa koľkokrát sa musím ešte vyspinkať, kým budú Vianoce. Minulosť sa opakuje. Teraz sa pýtam sama seba: „ Koľko dní a mesiacov ešte prejde kým budem držať v náručí naše dieťatko. Plod našej veľkej lásky?“

Anjelik v brušku je zatiaľ len malinká bodka. Ale už má malé trepotajúce srdiečko. Je to veľký zázrak. Ten najkrajší dar v živote. A som veľmi rada, že aj ja som dostala šancu stať sa maminou. Snáď teraz, keď sa ňou stanem, budem vedieť viac pochopiť moju maminu.

Anjelik náš veľmi sa tešíme na chvíľu keď ťa prvý krát uvidíme. Vďaka tebe sa z nás stane rodina. Budeme sa snažiť pripraviť ti to najkrajšie detstvo. A budeme sa snažiť o to, aby z teba vyrástol jeden krásny a šťastný dospelák.

Ľúbime ťa jahôdka naša.

Lenka Lošoncziová

Lenka Lošoncziová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek ktorý sa chce s vami podeliť o každodenné starosti a radosti.Ktorý berie život tak ako príde.A verí tomu že každý si je strojcom svojho šťastia. Zoznam autorových rubrík:  Čo robí človeka človekom...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu