reklama

Najkrajší anjelik

Ani neviem ako napísať tento článok. Je ťažké slovami opísať to čo sa stalo. Pochopí len niekto kto zažil niečo podobné. Viem blížia sa Vianoce a cez Vianoce sa nepíšu smutné veci. Ale v mojom srdci je teraz smútok a v mojej duši zavládla tma. Je tam prázdno a chladno. Tento článok chcem venovať nášmu anjelikovi, ktorého sme nemali možnosť spoznať, ale ktorý napriek tomu, že vo mne začal rásť, a že bol so nami len 7 týždňov zanechal hlboké stopy v našich dušiach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
Obrázok blogu

Anjelik náš, keď som zistila, že z našej veľkej lásky si sa zrodil a začal si rásť v mojom brušku, vtedy som sa stala hádam najšťastnejšou ženou na svete. Začali sme sa s tvojím tatinom oslovovať maminka a tatínko. Bolo to krásne a tak neuveriteľné. Zmenila som sa. Žiarila som ako hviezda. Či skôr ako pouličná lampa. Všetci si to všimli, ale ešte nevedeli prečo. Vedelo to len zopár ľudí. Starým rodičom sme to chceli oznámiť až na Vianoce. Mali to byť tie najkrajšie Vianoce v živote. Dostali sme predsa ten najkrajší dar. Svet sa mi zdal tak krásny, mala som chuť sa stále usmievať. Sršala som radosťou, šťastím snažila som sa nestresovať a aj keď som sa stresu nevyhla tak som sa ti prihovárala a hovorila ti, že všetko je v poriadku, aby si bol pokojný. Kúpila som si knihy o tehotenstve, aby som nič nezanedbala a aby som sa dokázala, čo najlepšie pripraviť na tvoj príchod. Tatínko sa o nás vzorne staral. Hovoril nám, že nás veľmi ľúbi a že sme jeho pokladíky. Keď sme išli okolo detského obchodíku tak som ti kúpila hračku, dupačky. Doma som sa z tých vecí tešila a predstavovala si aké to bude v lete krásne, keď ta oblečiem do dupačiek a pôjdeme s tatínkom na prechádzku.Tých 7 týždňov bolo nádherných. Maminkin a tatínkov život začínal mať zmysel. Stále sme sa o tebe rozprávali. Tatínko ti večer dával pusku... Je to však už minulosť. Museli sme sa s tebou rozlúčiť. Náš veľký boss ťa potreboval a tak si ťa zobral na miesto odkiaľ niet návratu. Viem zlatíčko, že je ti tam dobre. Máš tam veľa malých kamarátov. Určite sa spolu naháňate po obrovskej farebnej lúke plnej voňavých kvetov a pestrofarebných motýľov, a je ti tam dobre. Si náš malý anjelíček strážný. Budeš dávať pozor na nás i na svojich súrodencov. Verím tomu, že už čoskoro nám bračeka či sestričku pošleš. No v našich srdciach si ty srdiečko naše prvé dieťatko. Drahý náš anjelik, aj keď sme nemali možnosť vidieť tvoju tváričku, čakali sme ťa a veľmi sme sa na teba tešili. Tvoje srdiečko však dobilo v 7.týždni tehotenstva. Veľmi nám chýbaš. Veríme že raz si ťa v nebíčku budeme môcť vystískať a povedať ti ako veľmi ťa ľúbime.Hľadám, hľadám ťa tam, kde sú hviezdy kde duša tvoja malá hniezdi a slabé krídla má... (Desmod)

Lenka Lošoncziová

Lenka Lošoncziová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek ktorý sa chce s vami podeliť o každodenné starosti a radosti.Ktorý berie život tak ako príde.A verí tomu že každý si je strojcom svojho šťastia. Zoznam autorových rubrík:  Čo robí človeka človekom...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu